021 May 2018

Vreți să slăbiți cu ajutorul PROTEINELOR? Aflați cum puteți face aceasta cu ZER

Diete

by Maria Marian

PROTEINA DIN ZER este una de bază în constituirea mușchilor, dar în același timp un element important pentru a slăbi. Zerul ajută să vă ”alungați” foamea și să vă atingeți scopurile în ceea ce ține de obținerea unui corp frumos.

Atunci când încercați să vă creați o bază musculară, ar trebui să vă bazați pe proteinele de zer. În același timp, dacă vreți să slăbiți, consumați același produs. Acesta se digeră rapid și odată consumându-l, reduceți foamea.

Pe lângă impactul pozitiv asupra HORMONILOR foamei și fiind responsabil de controlul central al poftei de mâncare în creier, proteinele de zer influențează pozitiv asupra nivelurilor de GLUCOZĂ din sânge.

Iată câteva motive pentru care zerul este alimentul perfect pentru a scăpa de grăsimi:

1. Mărește numărul hormonilor ce reduc pofta de mâncare

Proteina din zer este compusă din mai mulți compuși bioactivi sau molecule mici, care au efecte puternice în corpul dumneavoastră. PROTEINA GLYCOMACRO (GMP) este una care ar putea juca un rol important în reducerea poftei de mâncare. GMP crește secreția hormonului CHOLECYSTOKININ intestinal (CCK). CCK joacă un rol important în transmiterea semnalelor de satietate la creier. Acest lucru ar putea să vă determine să puneți furculița pe masă.

O cercetare în revista Appetite a constatat prezența GMP în proteinele din zer. Aceasta pur și simplu contribuie la dispariția poftei de mâncare. Cercetătorii au oferit persoanelor participante la experiment o proteină din zer în mod regulat sau o proteină degresată din zer GMP înainte de a se așeza la o masă copioasă. Persoanele care au consumat zer degresat au mâncat mult mai mult la o masă.

2. Leucina este cheia!

Proteina din zer conține mai multă leucină decât orice altă sursă de proteine. Leucina este un aminoacid esențial cu catenă ramificată. Dincolo de rolul său de construire musculară, se crede că leucina poate avea un impact direct asupra poftei de mâncare. Într-un studiu publicat în Journal of Science, cercetătorii au injectat unui grup de șoareci, leucină suplimentar, și o altă grupă cu o doză normală. După aceea șoarecii au fost expuși mâncării nelimitate, după o perioadă de repaus alimentară scurtă. Ambele grupuri de șoareci au câștigat în greutate în următoarele 24 de ore, dar șoarecii injectați cu leucină suplimentară au adăugat o treime din greutatea grupului de șoareci care au consumat doza normală!

Se pare că există o relație complexă între leucină, mTOR (regulator de creștere în interiorul celulelor care joacă un rol în inițierea sintezei proteinelor musculare) și hipotalamusul ( în care se află centrul de control al poftei de mâncare în creier). Cercetătorii bănuiesc că mTOR, are un rol în reglarea poftei de mâncare.

Atunci când consumați zer bogat în leucină, leucina servește ca un semnal de "disponibilitate de combustibil" la complexul mTOR. Ca rezultat, mTOR trimite un semnal la hipotalamus de a regula pofta de mâncare, ajutându-vă să vă simțiți sătui!

3. Stabilizarea glucozei din sânge

Foamea este o consecință a nivelului scăzut de glucoză în sânge. După o masă, mai ales una bogată în carbohidrați, nivelurile de glucoză din sânge ajung la maxim. Cu toate acestea, la scurt timp după aceea, nivelurile de insulină cresc, în scopul de a menține nivelul de glucoză din sânge într-un interval normal. O creștere rapidă a glucozei din sânge și răspunsul la insulină ulterior duce la apariția foamei.

Proteinele din zer pot ajută la stoparea acestui răspuns, promovând în cele din urmă glucoza constantă din sânge și pofta de mâncare timp de ore întregi după masă. Zerul are un efect profund asupra eliberării a două substanțe: Glucagon-like peptid-1 (GLP-1) și insulinotropică polipeptidă (GIP), dependentă de glucoză. Incretinele contribuie la creșterea răspunsului la insulină în timpul unei mese pentru a asigura un control adecvat de glucoză din sânge.

Zerul poate ajuta să păstrați acel echilibru dintre energie și poftă de mâncare. În plus, GLP-1 și GIP, contribuie atât la reducerea poftei de mâncare cât și golirea gastrică lentă.

În cazul în care ideea consumării unui lichid pentru a combate foamea nu vă convinge, încercați să faceți clătite din pudră de proteine, coajă de pizza din proteine, ovăz din proteine sau batoane de proteine de casă. Acestea sunt toate opțiuni delicioase!

Dacă vă decideți să consumați zerul lichid, adăugați gheață zdrobită prin blender în shake-ul dumneavoastră. Mixerul va ajuta la adăugarea aerului, ceea ce va adăuga volum la shake. Gheața va îngroșa în continuare shake-ul și acesta vă va menține sătui!