018 Nov 2018

5 PAŞI pe care îi poţi face pentru un RESTART al organismului tău

Maria Marian Recomandă

by Maria Marian

Chiar de la început vă anunț că DIETA MIRACOL DE O ZI care ne-ar ajuta, ca prin minune, să pierdem în greutate nu există. Însă, timp de O ZI puteți oferi corpului Dvs. butonul de resetare pentru a da start programului de detoxifiere, oferindu-vă un mic impuls pentru a vă simți mai bine și pentru a lua decizii mai sănătoase pe termen lung.
Iată CINCI recomandări pentru a vă restarta organismul  și să porniți pe drumul cel bun într-o singură zi.  

1. Începeți ziua cu apă caldă cu lămâie şi puțin turmeric

Începeți-vă ziua cu un pahar de apă caldă cu lămâie şi o jumătate de linguriță de turmeric. Pectina din lămâie ajută la digestie, ce ce face ca acest fruct să fie un aliment detoxifiant fenomenal. Turmericul intensifică circulația sangvină, elimină toxinele din corp. Această băutură este un bun start al zilei, deoarece pregăteşte sistemul digestiv pentru ceea ce urmează, iar bucata de lămâie din pahar vă amintește că ați făcut o alegere bună pentru sănătoasă azi pentru corpul Dvs. 

2. Luați un dejun ca la carte

După ce ati băut apa cu lămâie, treceți la micul dejun peste 20 de minute! Acesta va restarta metabolismul după o noapte de somn. Și cum ați decis să faceți o zi de curățare, evitați pâinea, cerealele sau orice alte produse bogate în carbohidrați. În schimb, puteți opta pentru proteine care vă vor oferi sațietate. Un mic dejun compus din ouă, somon si legume uşoare este combinația perfectă ​​care aduce și un aport de omega 3 corpului. Dacă sunteți pe picior de plecare din casă, optați pentru un smoothie verde pe care să-l aveți la îndemână.

3. Ordonați meniul zilei

Asigurați-vă că pe parcursul întregii zile vă veți bucura de trei mese și o gustare (dejun, prânz și cină), este foarte important să nu săriți peste niciuna din ele. Optați numai pentru alimente integrale. Această regulă de a avea trei mese pe zi vă va ajuta să puneți bazele unei alimentații sănătoase pe parcurs. Aici puteți include cât mai multe legume, alimente care conțin proteină ​​slabă, pește, ouă, nuci, semințe sau măsline, avocado sau nuci de cocos.

4. Începeți după-amiaza cu un ceai special

Beți o ceașcă de ceai din rădăcină de păpădie cu castravete și o gustare din migdale. Păpădia ajută la îmbunătățirea digestiei, hidratează, ajută la reglarea metabolismului și îmbunătățește aspectul pielii. În cazul în care nu aveți păpădie, optați pentru ceai verde. Păpădie sigur găsiți la farmacie. 

5. Transpirați cât mai mult

Creșterea ritmului cardiac duce la creșterea şi intensificarea fluxului sanguin. Acest lucru ajută organismul să scape de toate toxinele acumulate. Mai mult, pentru a transpira nu e nevoie de sală, puteți crește ritmul cardiac, atât acasă cât și la serviciu, cu exerciții cardio. Un rucsac și un scaun se pot dovedi perfecte pentru câteva everciții care vă vor menține în tonus.

În linkul de mai jos puteți vedea exemple de exerciții pe care le poți face oriunde: